آزاد راه "خرم آباد - پل زال "بر اثر ریزش کوه و رانش زمین مسدود است/ تمامی جاده های لرستان لغزنده اند رانندگان با حوصله تردد کنند

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "مصطفی دالوند " با اشاره به افزایش بارش نزولات آسمانی در زمستان امسال و افزایش آن نسبت به سال های گذشته، اظهار داشت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان و از طرفی وجود یخبندان در برخی از نقاط موجب اختلال در ترددجاده ای شده که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد های جاده ای اندیشیده شده است.

وی افزود: کیلومتر 90 محور آزاد راه "خرم آباد به پل زال" (تونل هرندی ) از چند روز گذشته تا کنون، بر اثر ریزش کوه و رانش زمین تا اطلاع ثانوی مسدود و مسیر جایگزین آن محورهای "کوهدشت -پلدختر و خرم آباد- پلدختر" می باشد.

رئیس پلیس راه استان، بیان داشت: بارش برف از شب گذشته در استان لرستان شروع شده و هم اکنون در محور "الیگودرز-دورود" بارش شدید برف گزارش شده است و تمامی جاده های استان لغزنده بوده و رانندگان با حوصله و ایمنی تردد کنند.

سرهنگ دالوند، تاکید کرد: لغزنده بودن جاده‌ها و کاهش دید رانندگان بخصوص با وجود مه غلیظ در ساعات صبحگاهی متصور است.

رئیس پلیس راه استان، با بیان اینکه وظیفه پلیس راه حفظ جان و ایمنی مسافران است از رانندگان وسائل نقلیه خواست، به توصیه عوامل پلیس راه در طول مسیر عمل کرده و از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد، هنگام رانندگی فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ کرده و از ترمز زدن های ناگهانی خودداری کنند و در طول مسیر حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمازا را به همراه داشته باشند.

سرهنگ دالوند، در پایان با توصیه به هموطنان که از سفرهای غیر ضرور خودداری نمایند، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه انتظامی کل کشور با شماره تلفن 141و 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 763005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟