احداث 20هزار واحد مسکن خیرین در سطح کشور

به گزارش رکنا از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ادامه داد: انجمن خیرین مسکن‌ساز چهارمحال و بختیاری اقدام به ساخت سه پروژه در شهرستان بروجن کرده است.

وی افزود: پروژه ۳۰ واحدی انجمن خیرین‌ مسکن‌ساز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۹۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان ساخته شده است که به صورت استیجاری در اختیار زوج‌های جوان قرار می گیرد.

روحانی‌نژاد اضافه کرد: همچنین پروژه ۲۴ واحدی خیری در بروجن که پیشرفت قابل توجهی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پروژه ۱۱۰ واحدی خیری در شهرستان بروجن با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و بعد از اتمام در اختیار کارگران نیازمند قرار خواهد گرفت.

رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تشکر و سپاسگزاری از خیرین نیک اندیش این پروژه ها، افزودند: انجمن خیرین مسکن ساز با برنامه ریزی پیش رود و  از ظرفیت خیری خوبی که دراین شهرستان وجود دارد بهره گیرد  تا بتوانیم شاهد احداث واحدهای مسکونی بیشتری برای نیازمندان باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد  همچنین در حاشیه بازدید از ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر بروجن گفت: هم‌اکنون ساخت ۲۷۸ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی مسکن در بروجن آغاز شده است.

وی افزود: ساخت ۳۶ هزار واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است همچنین این نهاد طی چهار سال آتی باید ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری بسازد.

مصیبی دهکردی شهرکرد

 

 

کدخبر: 762849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟