بیانیه «گام دوم انقلاب» به باور مردمی تبدیل شود

به گزارش رکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عصر شنبه، ۲۵ دی در شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت خلق شکوه و عظمت برای اسلام و مسلمانان بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به اسلام و مسلمانان عظمت داد به طوری‌ که مسلمانان احکام قرآن را بر سر دست گرفته و اجرا کردند، ادامه داد: انقلاب شکوه و عظمت ایران بود چراکه حاکمیت آن در دست استکبار جهانی بود و در مقابل انقلاب عظمت مسلمانان جهان را در پی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران را از سال ۵۷ تاکنون از معادلات جهانی حذف کنیم تصور آنچه اتفاق می‌افتاد و مسلمانان گرفتار آن می‌شدند سخت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه بانوان و همسران شهدا به ام‌البنین اقتدا کردند و باید وظیفه خود را در قبال خانواده شهدا انجام دهیم، افزود: هر محله، مسجد، نهاد و اداره‌ای تکریم شهدا را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در باب شورای فرهنگ عمومی که معرفت‌بخشی و تبیین، باور و رفتار است که در چهل سال دوم انقلاب باید هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب را در مقام عمل پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب نیاز به معرفت‌افزایی داریم و باید این بیانیه را به یک باور التزام‌آور و سپس رفتار تبدیل کرد.

شاهرخی با تأکید بر اینکه اگر در ادارات بیانیه گام دوم انقلاب به یک باور و از باور به رفتار تبدیل شود حال مردم ما بهتر خواهد شد، گفت: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد و در خصوص موضوعات شورای فرهنگ عمومی تحقیقات و پژوهش‌‌های علمی شده است و کمیته‌ها باید پایان‌نامه‌هایی که گرد و خاک می‌خوردند را احصا کرده و از داده‌های آن استفاده کنند.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 762734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟