پویش«کودکان سایبری» در قم

به گزارش رکنا از قم، سرهنگ موالی با اشاره به   پویش «کودکان سایبری» در قم گفت: باتوجه به افزایش نفوذ فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه و استفاده کودکان و نوجوانان برای امور آموزشی، بازی و سرگرمی، آشنایی این گروه سنی با این فضا حتی از والدین هم بیشتر شده است.

 

وی گفت: پلیس فتا همیشه حامی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بوده است و به همین دلیل  پویش کودکان سایبری را از ۲۵تا۳۰ دیماه اجرا می‌کند، که این پویش هر روز با موضوع ویژه و خاصی مخصوص کودکان نامگذاری شده و به عنوان موضوع خاص پرداخته می‌شود.

 

به گفته سرهنگ موالی هدف این پویش ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و سایبر و در جهت پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت است.

 

وی افزود: از خانواده‌ها و معلمین عزیز خواهشمندیم با حضور در این پویش نسبت به ارتقاء سطح دانش استفاده از فضای مجازی و افزایش امنیت خود در این فضا اقدام کنند.

 

هموطنان گرامی به خصوص والدین برای پیوستن به پویش و اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با کودکان و نوجوانان می‌توانند از هشتگ #کودکان_سایبری و صفحه کودکان در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir/cyberkids استفاده کنند

نظری / قم

کدخبر: 762427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟