دستگیری جاعل کلاهبردار در تعویض پلاک خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ" عبدالرضا رخشان" در این باره بیان داشت: در پی اعلام مرکز تعویض پلاک که فردی با در دست داشتن مدارک به آن مرکز مراجعه و قصد تعویض پلاک یک دستگاه خودرو را داشته که در بررسی های اولیه توسط مرکز، وکالت نامه تعویض پلاک مشکوک به جعل می باشد، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: در اقدام بعدی ماموران به محل مراجعه و فرد مذکور را دستگیر و به همراه اسناد و مدارک به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد در بررسی های فنی و کارشناسی و استعلامات بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال معترف شد.

سرپرست پلیس آگاهی لرستان، در پایان  با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضایی ذیصلاح تحویل داده شد و قرار تامین مناسب صادر شد، به شهروندان توصیه کرد، بهتر است قبل از هرگونه خرید و فروش، مشخصات خودرو رابا مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده شود و در صورت لزوم، اصالت اوراق و اسناد توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 762415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟