زمین‌گیر شدن عامل تخریب و سرقت تاغ زارها با سرعت عمل پلیس نیشابور

به گزارش رکنا،  سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۰ شب گذشته مأموران گشت پاسگاه انتظامی فدیشه در حین گشت زنی در محدوده دهستان فدیشه به یک دستگاه خودروی نیسان در داخل تاغ زارها مظنون که بلافاصله وارد عمل می شوند.

 وی افزود: متهمان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار که تیم عمل کننده با صدور دستور و اخطار های متعدد دستور ایست می دهنداما متاسفانه متهمان به دستورات  و هشدارهای پلیس توجهی نداشته  که در نهایت ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به

 تیراندازی هوایی ، سپس در یک اقدام  ضربتی یکی از متهمان را دستگیر و دو نفر دیگر با وجود تاغ زارها و تاریکی شب متواری شدند .

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد :در بازرسی از منطقه یک دستگاه نیسان حامل سه تن چوب تاغ سرقتی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

 وی افزود: متهم دارای سابقه سرقت در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چهار مرحله سرقت از تاغ زار ها با کمک و همدستی دو نفر دیگر  اعتراف  که تلاش‌ها برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

 سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد:متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از حمایت های دستگاه قضایی تاکید کرد: امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت  همگانی سایر نهادها و اقشار مختلف مردم  است .

 

کدخبر: 762135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟