دستبند پلیس بر دستان سارق کامپیوتر خودروها در نیشابور

به گزارش رکنا،  سرهنگ حسین دهقان پور، اظهار کرد: در پی گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کامپیوتر خودروهای آنها، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها متوجه شدند، اکثر سرقت‌ها مربوط به وانت پیکان‌ها بوده و در چند ماه گذشته نیز گزارش‌های مشابهی از شهروندان به مرکز 110 اعلام شده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات فنی خود به سرنخ‌های جالبی رسیدند، مبنی بر اینکه متهم پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو 206 از صحنه متواری شده‌است.

دهقان پور خاطرنشان کرد: متهم که از سارقان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بود در شهرستان مشهد شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی وی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 30 فقره سرقت کامپیوتر از خودروهای وانت پیکان در شهرستان نیشابور اعتراف و تحقیقات جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 541145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟