نصب بنر و تعطیلی سزای نانوایان متخلف

به گزارش رکنا قزوین،هوشنگ محمدی گفت: با توجه به اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی جهت تسریع در رسیدگی و اجرای تخلف برگزار می شود افزود دو واحد نانوایی که مرتکب تخلفات عدیده صنفی شده بودند به نصب بنر و تعطیلی محکوم شدند که حکم اجرا شد.

وی ادامه داد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی ها در راستای تحول سازمانی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از واحدهای عرضه کننده نهادهای دامی بازدید به عمل آورد که طی بازرسی 2 تن کنستانتره دامی که خارج از شبکه توزیع شده شده بود در حکم کالای قاچاق ضبط گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تاکید کرد با متخلفین کالاهای اساسی بخصوص آرد ونان با تشدید مجازات برخورد می کنیم و ضمن هشدار به سو استفاده کنندگان این حوزه پراهمیت از مددم شریف استان تقاضا داریم نسبت به معرفی واحدهای تخلف به دستگاههای نظارتی مجموعه استانی را یاری کنند.

محمدی اظهار کرد: یک دستگاه خودرو  که اقدام به قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی کرده کرده بود،با بیش از 170 قلم کالا در محور آزاد راه قزوین_ تهران کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت 400 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

 

کدخبر: 761949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟