به دنبال اتمام پروژه های راکد سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس هستم

به گزارش رکنا در هرمزگان؛مهدی نوبانی ، بیان کرد: اولویت اصلی بنده تقویت اعتماد سرمایه گذاران به مجموعه مدیریت شهری است و همکاری و مشارکت سرمایه گذاران پیشرفت و آبادانی شهر  به دنبال خواهد داشت.

 

نوبانی با اشاره به اینکه شهر بندرعباس، از ظرفیت سرمایه گذاری و پتانسیل اقتصادی بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ما از سرمایه گذاران انتظار داریم که در اجرای پروژه‌های کلان مشارکت داشته باشند تا شاهد رونق اقتصادی و گردشگری در شهر باشیم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه اتمام پروژه های راکد سرمایه گذاری یکی از اولویت کاری شهرداری است، عنوان کرد: تعدادی از پروژه های سرمایه گذاری که از گذشته راکد مانده بود مانند کمپ اسکان، پروژه آکواریوم و... را فعال کردیم چرا که معتقدیم هزینه شده و سرمایه مردم و بیت المال است.

نوبانی گفت: حدود ۶ تا ۷ طرح جدید سرمایه گذاری نیز در حال مطالعه است تا بعد از مطالعه و با اخذ مجوزهای لازم برای این پروژه ها، شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم.

وی با بیان اینکه از تمام نیروها و کارکنانی که در بحث بارندگی اخیر پای کار بودند و در صحنه حضور داشتند، تقدیر خواهد شد، اضافه کرد: برای رفع مشکلات و معضلات شهری در هنگام بارندگی اعتبار ویژه ای باید در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود.

نوبانی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهر با تمام ادوات و تجهیزات در هنگام بارندگی همراه مجموعه شهرداری بودند، تصریح کرد: همراهی تیم های جهادی با مجموعه شهرداری باعث شد محلات حاشیه نشین خسارت کمتری متحمل شوند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رفع مشکلات و عیوب محلات، نیازمند یک عزم و اراده جدی است و شهرداری با تمام پتانسیل و ظرفیت در راستای حل مشکلات محلات و نقاط آبگیر تلاش می کند، خاطرنشان کرد: برون رفت از بحران نیاز به زمان سنجی، برنامه ریزی و مدیریت همسو  و نیروی انسانی و ماشین آلات دارد که در مجموعه شهرداری در همه حوزه ها سعی کرده ایم توانمند و همراه باشیم. 

نوبانی بیان کرد: ظرفیت ورود و خروج آبهای سطحی  شهر مشخص است و قطعاً در هنگام بحران باید مدیریت به گونه ای باشد که خسارت کمتری به مردم وارد شود و تمام توان مجموعه شهرداری در راستای بسیج همه سازمانها و ارگانها برای کنترل بحران بوده است.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: پیرامون بافت فرسوده و محلات حاشیه نشین و شهرک پیامبر اعظم باید اقدامی ملی صورت پذیرد و تحولی اساسی و بنیادی در این محلات ایجاد شود که در سفر آتی رییس  جمهور به استان انشالله این مساله مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 761432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟