تیراندازی در خرم آباد، دستگیری در پرند/ پلیس با قاطعیت اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهد داد

به گزارش رکنا از لرستان، سردار"یحیی الهی" بیان داشت: در پی چندیدن فقره تیراندازی به منازل مسکونی در حوالی شهرخرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران بلافاصله پس از اعلام این خبر به محل مورد نظر اعزام و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی، عوامل تیراندازی را در شهرستان پرند استان تهران شناسایی و زیر نظر قراردادند.

 

فرمانده انتظامی استان، ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی و همکاری پلیس شهرستان مورد نظر دریک عملیات منسجم 3 عامل تیراندازی را در حوالی شهرستان پرند استان تهران در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

 

 این مقام انتظامی لرستان، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کمری، سه تیغه شمشیر و یک تیغه چاقو که در درگیرها و نزاع های دسته جمعی و عربده کشی از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

 

 سردارالهی در پایان، با اشاره به اینکه عاملان تیراندازی از شهرستان پرند به خرم آباد منتقل شدند، به هنجارشکنان هشدار داد، پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد و با برهم زنندگان نظم عمومی با قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد. 

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 761224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟