وزیر کشور وارد کرمانشاه شد/ وحیدی: باید برای تحقق انتظارات و حل مشکلات کرمانشاه تلاش کرد

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی قبل برای حضور در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال هوشنگ بازوند استاندار و مسؤولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور در بدو ورود در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یک استان راهبردی و مهم با قابلیت‌های ویژه برای ایران اسلامی است، گفت: باید برای تحقق انتظارات و حل مشکلات در این استان تلاش کرد.

وزیر کشور کرمانشاه

وی اظهارداشت: این استان در دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن حق بزرگی بر گردن کشور دارد و دارای ظرفیت‌های متعددی نیز هست.

وزیر کشور با اشاره به این‌که استان کرمانشاه انتظارات به حقی دارد که باید برآورده شود، ادامه داد: رئیس محترم جمهوری هم در فرصت مناسب به این استان سفر خواهند کرد.

به‌گفته وحیدی این استان و موضوعات و مشکلات آن مورد تاکید به‌ویژه مشکل بیکاری مورد تاکید آقای رئیسی قرار دارد و این‌موضوع را هم به بنده و هم به استاندار جدید و سابق تاکید کرده‌اند.

وی عنوان کرد: به امید خدا با دست‌به‌دست هم دادن و تلاش بیشتر مشکلات فعلی استان روزبه‌روز کمتر و حل‌وفصل شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه با حضور در دفتر آیت الله علما نماینده وولی فقیه در استان کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر کشور کرمانشاه

وی در این دیدار اظهار داشت: استان کرمانشاه همیشه سنگر انقلاب و نظام بوده و همواره برای اعتلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش بوده است.

وزیر کشور افزود: مردم استان راهبردی و مهم کرمانشاه مرزبانان کشور هستند و رئیس جمهور توجه زیادی به‌ویژه در بحث ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری به کرمانشاه دارند.

وحیدی ادامه داد: ان‌شاءالله دراین دوره ریاست جمهوری بتوان کارهای بیشتری برای استان انجام داد.

وی با بیان اینکه در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه رفع مشکلات استان مورد تأکید قرار گرفت، تاکید کرد: بحث حفظ زمین‌های استان و کنترل آب‌های استان با هدف اشتغالزایی از مواردی بود که در سفر رهبر انقلاب مطرح شد.

وزیر کشور در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خمات استاندار قبلی، ابراز امیدواری کرد خدمات بیشتر و بهتری به مردم استان ارائه شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

 

 

کدخبر: 760640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟