تحقق ۱۰۸ درصدی گازرسانی به صنایع استان

 به گزارش رکنا از ایلام، عباس شمس‌اللهی افزود: برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی ۱۵ هزار متر‌مکعب گاز با سوخت‌های مایع بوده که خوشبختانه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶ هزارو ۷۳ متر مکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و در راستای تحقق نامگذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده استان به ۱۰۲ واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در ۹ ماهه اول امسال تعداد ۹ مرغداری، ۶ گلخانه، ۲۶ دامداری، ۲ کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، ۳۲ واحد خدماتی و ۲۶ مورد سایر واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازدار در سال‌جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازدار کل استان به ۱۰۶۲ واحد رسیده است که نشان از تحقق شعار نامگذاری سال و تعامل سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری برای گازرسانی به این تعداد صنایع، با واگذاری مناقصه طی دو پیمان، بیش از ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گاز و نیز تعداد ۸ ایستگاه اختصاصی گاز توسط پیمانکاران بومی نصب و اجرا شده است.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 760450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟