مردم دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

به گزارش رکنا در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزادبا بیان اینکه وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کبودراهنگ همچنان زرد باقی شهرهای استان آبی است اظهار کرد: ترغیب و تشویق مردم توسط مسئولان، برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اولویت عموم مردم استان باشد افزود: طرح موثر شهید سلیمانی به‌طور جدی پیگیری و با قوت و قدرت انجام و اجرا شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کمیته آموزش و پرورش در تجهیز مدارس استان به تهویه تلاش کند و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به ستاد استانی کرونا ارائه کند تأکید کرد: سهل‌انگاری، عادی‌انگاری و عدم توجه به زدن ماسک، میزان شیوع کرونا در استان را گسترش می‌دهد بنابراین مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی با تأکید بر لزوم نوسازی مدارس استان و نصب تهویه، حفظ جان و سلامت دانش‌آموزان را در اولویت دانست و گفت: مسئولان آموزش و پرورش در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس، اهتمام جدی داشته باشند‌.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مردم استان در شرایط کرونا کاهش یافته است، تاکید کرد: مردم باید عادی‌انگاری پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مقررات و دستورات طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان، به‌طور جدی انجام و اجرا شود گفت: با هرگونه تجمع در شرایط کرونایی در سطح شهر‌ها در استان، طبق قانون برخورد شود.

 

کدخبر: 757701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟