۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور پارس‌آباد - سربند - مشکین‌شهر نیاز است

ّبه گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛حیدری در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس‌آباد گفت: جاد پارس‌آباد - سربند یکی از پرترددترین جاده‌های استان است که از اولویت‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط‌کشی، نصب علائم و گاردریل این محور مواصلاتی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی به مطالبات ۳۸ میلیاردتومانی پیمانکاران محور پارس‌آباد - سربند و نیاز ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این محور مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در محور پارس‌آباد - سربند و عملیات اجرایی ادامه مسیر تأسیسات معارض (برق و گاز) مانع از پیشرفت فعالیت پیمانکار پروژه شده که انتظار می‌رود همکاری لازم از سوی ادارات خدمات رسان انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر محور سه‌راهی سربند - سه‌راهی مشکین‌شهر اظهار کرد: پیمانکار پروژه با توان بالا و با به‌کارگیری ۱۳۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به‌رغم مطالبات ۷۰ میلیارد تومان پروژه فعال است و برای تکمیل این ۴۰ کیلومتر بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

 

کدخبر: 756982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟