حجم ویدیو: 45.08M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، سعید فتوحی در ویژه‌برنامه صبح رکنا، ساماندهی آب های سطحی در شهر خرم آباد را از مهم ترین اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و درخصوص تدوین و طرح جامع ساماندهی آب‌های سطحی، اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص خرم آباد درصورتی که مبنای کار علمی و فنی باشد باید طرح جامع ساماندهی آب های سطحی را تدوین و اجرایی نماییم که متاسفانه تاکنون انجام نشده است با این حال علیرغم هزینه بالای این طرح و مشکلات و موانع مالی شهرداری به صورت جدی درصدد تدوین و اجرای این طرح هستیم.

وی افزود: ساماندهی آب های سطحی در مسیر هشت کیلومتری بلوار شهید شفیع پور(حد فاصل پل نه دی و آیت ا‌‌‌... کمالوند) بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به مشکلات شهرداری از نظر درآمدی و نبود منابع مالی و از طرفی عدم کمک اعتباری از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فعلا امکان اجرای این پروژه وجود ندارد که متاسفانه مردم به شدت در آزار هستند.

شهردار مرکز استان، با اشاره به اجرای پروژه های اولویت دار دفع آب های سطحی گفت: پروژه دفع آب های سطحی محله میدان تیر با ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و ساماندهی آب های سطحی سه راهی گلدشت نیز به مبلغ سه میلیارد تومان به قرارداد رفته و در حال انجام است.

فتوحی، درخصوص تعیین تکلیف برج های دوقلو گفت: از بدو ورود به شهرداری در جلسه ای با مدیرعامل شرکت رویین کوثر سرمایه گذار این پروژه بزرگ برگزار کردیم که متاسفانه به علت ارجاع پرونده این پروژه در دوره قبلی مدیریت شهری به کمیسیون ماده ۳۸، هرگونه اقدامی مشروط به اعلام نظر کمیسیون مربوطه در ادامه یا فسخ قرارداد خواهد بود.

گلاره پروازی/ لرستان 

کدخبر: 756468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟