دشمنان برای رسیدن به نتیجه عجله‌ای ندارند.

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دوره آموزش توانمندسازی فرماندهان، اعضای شورای حوزه ها، پایگاه های بسیج ادارات و مربیان اظهار کرد: ارزش ریالی و مدت زمان کار در اصل قابل مقایسه با کار با عظمتی که شما خلق کردید نیست. این نشان دهنده ارزش اراده پولادین شما، نیت خالصانه و فداکاری شما بود که به نیکی ثبت و ضبط شد.
سردار رفیعی در ادامه افزود: پیش روندگی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به واسطه همین مدیریت‌هاست. ساختارهای مرسوم و جاری، بخش کوچکی از توان ملت و جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: تا با باورهایمان سراغ انقلاب و خدمت بی منت به مردم نیاییم، مشکلات زیادی داریم. اکنون میدان در دست شماست. روز‌های خوبی را در پیش رو داریم و فرصت خدمت به مردم عزیزمان، پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی عزیزمان فراهم است.

سردار آتانی در ادامه یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده دفاع از حرم، جمهوری اسلامی، انقلاب و کشور ایران را حرم می‌دانست که اگر آسیب ببیند حرم نبوی و بیت الله الحرام آسیب می‌بیند.

وی گفت: ما به عنوان محب امیرالمومنین در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از حقیقت وجودی خود و باورهایمان جنگیدیم و امروز زمان مقابله با هجمه های موجود در جبهه جنگ نرم است.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: انقلاب کردیم و حرف حقی زده‌ایم و قریب ۴۰ سال است که پای این حرف حق مانده ایم. دیگر ولی خدا در این خیمه گاه تنها نخواهد ماند و ولی خدا در قرارگاه ایران اسلامی ایستاده است. حاج قاسم سلیمانی، مالک میدان، اجازه حضور در کف میدان را از ولی خدا خواست.

وی تاکید کرد: به دستور مقام معظم رهبری شما جوانان زمینه سازان ظهور حضرت حجت(عج) در چله دوم انقلاب هستید. باید آماده باشیم تا پرچم مقام معظم رهبری را به دست مبارک حضرت موعود(عج) بدهیم و شرط آن استمرار و استقامت ما و شما است.
 
سردار رفیعی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، تفسیر مرگ بر آمریکای امروز خدمت بی منت به مردم است. مردم از کوتاهی ما گلایه مند هستند و بسیج، چتر انقلاب است.
 
فرمانده ارشد نظامی استان در پایان گفت: انقلاب و بسیج بسیار گسترده است و همه زیر چتر آن قرار می‌گیرند. با عمل خود نگذاریم حقیقت بسیج تحریف شود و با عمل و رفتارمان با مردم صحبت کنیم.

 

کدخبر: 756153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟