کشف 507 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه/دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند حرفه ای و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان شده و با استقرار در محل مناسب طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به توقیف خودروی آن ها شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودرو توقیفی قاچاقچیان مواد مخدر، 507 کیلوگرم تریاک که به شکل حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی و معرفی آن ها به دستگاه قضائی، گفت: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و افرادی که به هر انگیزه ای اقدام به توزیع مواد میان مردم و جوانان می کنند همواره در اولویت کار پلیس بوده است.

کشف بیش از 3700 کیلوگرم مواد مخدر در استان

وی در ادامه به کشف 3 تن و 730 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی 9 ماه سپری شده از سال جاری اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 56 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری بیش از 2 هزار معتاد متجاهر در مدت زمان شده خبر داد و بیان کرد: متاسفانه ظرفیت اردوگاه های نگهداری این افراد محدود است که انتظار می رود مسئولان امر برای افزایش ظرفیت آن ها اقدام کنند.

سردار جاویدان، جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها را یکی از مطالبات به حق مردم عنوان و تأکید کرد: پلیس برای این امر کاملا آماده است و امید می رود با افزایش مراکز نگهداری، شرایط برای جمع آوری همه معتادان و تلاش برای سلامت سازی این افراد فراهم شود.

 

کدخبر: 754113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟