600 پرونده تعزیراتی در استان قزوین تشکیل شده است

به گزارش رکنا قزوین، هوشنگ محمدی در این خصوص اظهارداشت: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی با افزایش گشت های بازرسی نسبت با برخورد با متخلفان اقدام شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول تاکنون 600 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

محمدی در خصوص تشدید بازرسی ها از اصناف اظهارداشت: ماموران تعزیرات حکومتی در بازدید از عطاری ها و عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی در استان نسبت به رعایت موارد قانونی نظارت لازم را انجام دادند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی ها برخی کالاهای تاریخ گذشته و فاقد علایم اصالت کالا و تخلف عرضه خارج از شبکه کشف شد که در شرایط حاضر و  بحران کرونا حایز اهمیت است چرا که برخی از شهروتدان برای درمان عطاری ها را انتخاب می کنند.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی یادآورشد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از فروشگاهها و انبارهای تجهیزات پزشکی نیز سه پرونده با تخلف گرانفروشی، رعایت نکردن سود مجاز و کالاهای فاقد برچسب اصالت کالا در این خصوص جهت رسیدگی تشکیل شد.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو که اقدام به قاچاق البسه کرده بود، با بیش از 78 ثوب انواع لباس خارجی کشف شد و قاچاقچی آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت 360میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

 

کدخبر: 745915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟