تجلیل از کادر درمان و پرستاران بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان،مهندس سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با اظهار خوشحالی از حضور در جمع پرستاران حاضر در جلسه گفت: از کادر درمان صنعت نفت اصفهان که در جهت رفع مشکلات همکاران و خانواده صنعت نفت تلاش می کنند صمیمانه تشکر می کنم .

وی، با اشاره به اینکه بارها به هنگام حضور در مراکز درمانی صنعت نفت شاهد دلسوزی، همکاری و همیاری کادر درمان به بیماران بوده، جایگاه پرستاران را رفیع و والا دانست و افزود:بیماران به دلیل نیازهای درمانی انتظار کمک و یاری دارند که پرستاران این مجموعه با سعه صدر و با مهربانی پاسخگو و یاری دهنده آنها هستند.

مهندس  علوی، گفت: طی دو سال گذشته، بیماری کرونا، زحمات کادر درمان را چندین برابر کرد و این مجموعه خدمات بسیار بزرگی را به خانوده بزرگ صنعت نفت و گاز ارائه نمود لذا بر خود واجب می دانم که قدردان این زحمات باشم.

وی، بیان داشت با توجه به ازدحام و تعداد مراجعینی که همواره در این مجموعه وجود دارد، ضرورری است که آموزش در راستای نکات بهداشتی و درمانی در شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت اصفهان بیشتر گردد تا علاوه بر افزایش سلامت افراد مراجعه به این مرکز درمانی نیز کاهش یابد.

در ادامه مهندس صادقیان نیز اظهار داشت: در ارائه خدمات به بیماران تاکنون کوتاهی انجام نگرفته و لازم می دانم از نتیجه مثبت زحمات شما در پزشکی خانواده و سلامت کار که همیشه زبانزد بوده تقدیر و تشکر کنم.

همچنین، دکترنومهر امامی، نیز در این جلسه از مدیران ارشد صنعت نفت اصفهان به خصوص دو مدیر حاضر در این جلسه به دلیل رهنمودها و حمایت های آنها به ویژه در شرایط کرونایی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد:امیدوارم بتوانیم مشکلات منطقه اصفهان را مرتفع و برای سلامت جمعیت تحت پوشش خود در آینده قدم های بهتر و مؤثرتری برداریم.

وی، از نتیجه مثبت دیدار مدیران صنایع نفت اصفهان با مدیر عامل سازمان در عید نوروز سخن گفت و یکی از آثار آن را اتفاق های مهم و تسریع در اجرای پروژه هزار جریب بیان کرد و از حمایت مهندس علوی جهت فعالیت پلی کلینیک توحیدبرای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش تشکر کرد.

دکتر امامی، با ذکر این نکته که کاربری پروژه هزار جریب برای ارائه خدمات بیمارستانی در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد پلی کلینیک تخصصی توحید به لحاظ موقعیت جغزافیایی برای ارائه خدمات پزشکی خانواده به جمعیت تحت پوشش حفظ گردد.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 753941 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟