انتصاب سرپرست حوزه ریاست و روابط‌عمومی دانشگاه شهرکرد

به گزارش رکنا از شهرکرد ، دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد در حکمی دکتر محمد علی نظری عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه شهرکرد منصوب کرد.

در این حکم دکتر یاسر پیرعلی خطاب به دکتر محمد علی نظری آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان « سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی» دانشگاه منصوب می‌شوید. با توجه به جایگاه ویژه دفتر ریاست در چارت تشکیلاتی جدید دانشگاه، لزوم مدیریت و هماهنگی برنامه‌های مختلف، تعامل فعال با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رسیدگی به فعالیتهای واحدهای زیر مجموعه دفتر ریاست و روابط عمومی، از جمله مواردی است که توجه ویژه به آنها می تواند ضامن موفقیت جنابعالی باشد. انتظار می رود در پیشبرد امور و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست ها و برنامه های دانشگاه تلاش و همکاری بایسته را مبذول نمایید، امید است با استعانت از توفیقات الهی و تلاش های مجدا نه شما و کلیه همکاران محترم اهداف و سیاست های دانشگاه و برنامه های ارائه شده این جانب به حوزه وزارتی در زمینه ی راهبری دانشگاه بر پایه منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های دولت محترم به نحو احسن تحقق یابد. توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، دکتر یاسر پیرعلی طی نامه جداگانه ای از خدمات صادقانه و بی‌شائبه دکتر مهدی کرمی در زمان تصدی"مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه" تقدیر و تشکر کرد.

مصیبی دهکردی 

کدخبر: 753059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟