غزت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری ها و ازخود گذشتگی شهدا است

به گزارش رکنا قزوین،محمدمهدی اعلایی  در دیدار از خانواده شهید محمد حسین رضایی در روستای کمال آباد واقع در شهرستان البرز؛ اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی و ایثار شهدا و جانبازان است که از جان خویش گذشتند تا امنیت و آسایش این مرز و بوم حفظ شود.

وی اظهار داشت: شهدا، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند توفیق خدمت به مردم و خانواده های معظم شهدا را خواستاریم.

استاندار قزوین،با بیان اینکه پایداری انقلاب و نظام را مرهون خون‌های پاک شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنان است افزود: دیدار با خانواده شهدا با توجه به سختی‌ها و دشواری‌هایی که برای تداوم انقلاب پشت سر گذاشته‌اند، مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.

اعلایی تصریح کرد: خانواده شهدا و ایثارگران از افتخارات کشور ما هستند و مردم ایران نیز همواره نشان داده اند  که قدردان خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

شهید محمد حسین رضایی در روز شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۴۹، در روستای کمال‌آباد از توابع شهر قزوین به دنیا آمد  پدرش علی‌اکبر، کشاورزی می‌کرد و مادرش صفیه نام داشت.

تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر کارخانه بود که از سوی یگان بسیج استان در جبهه حضور یافت.

در روز ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۷، در شیخ‌محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۱ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد

 

کدخبر: 752488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟