سفرهای استانی رئیس جمهور امید بخش است

به گزارش رکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار با حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت جدید موجی از امید در بین مردم رخ داد که یکی از اقدامات بسیار خوب این دولت، سفرهای استانی و صحبت کردن با اقشار مختلف مردم است که این کار سبب دلگرمی و امید مردم می شود.

وی افزود: دولت جدید بعد از انتخابات بلافاصله بحث واکسیناسیون را به صورت جدی دنبال کرد و واکسیناسیون گسترده در کشور سبب شد تا شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری باشیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ضرورت برخورد با حقوق های نجومی، تصریح کرد: دولت به صورت جدی از حقوق های نجومی جلوگیری کند، اینکه عده ای در فقر و حاشیه نشینی به سر ببرند و عده ای حقوق های نجومی بگیرند، شایسته نیست.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: یکی از مهمترین انتظارات و مطالبات مردم مبارزه با گرانی است که باید مردم این مهم را احساس کنند و گرانی مهار شود.

وی با بیان اینکه مدیران جهادی می توانند در مسیر خدمت حضور داشته باشند، گفت: برخی از مدیران در راستای اداره کردن توانایی لازم را ندارند و در این دولت باید مدیران جهادی پای کار باشند تا در راستای مشکلات، دلسوزانه تلاش نمایند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی در یک بمباران ۶۸ دانش آموز مدرسه ای در بروجرد به شهادت رسیدند که لازم است مجتمع ایثار و شهادت در کنار گلزار شهدای بروجرد ایجاد شود.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 751928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟