مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان به مناسبت هفته پژوهش برگزار گردید

به گزارش رکنا از اصفهان،دکتر محسن ریاضی ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: یکی از چالش های کنونی کشور، عدم کارشناسی و پژوهش در خصوص موضوعات کاری می باشد و راهگشای آن به کارگیری پژوهشگران و نخبگان در سازمان ها است.

 

وی افزود: تفکر و پژوهش یکی از نیازهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است و در تمام فرآیندهای کاری و پایداری مالی نیاز به فکر، اندیشه و خلاقیتمی باشد، بنابراین از کارمندان سازمان انتظار می رود مسائل و مشکلات سازمان را شناسایی کنند و راه حل ها و پیشنهادات خود را به صورت سلسله مراتبی ارائه دهند تا بتوانیم با حل مشکلات سازمانی پویا و پایدار داشته باشیم.

 

دکتر ریاضی گفت: ارائه ایده و طرح های نو که بتواند باعث رفع مشکلات و بهبودی عملکرد سازمان گردد را حمایت و از پژوهش هایی که به صورت کاربردی ارائه می گردد، استقبال می کنیم.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تبلور بحث پژوهش در استان از طریق برگزاری هم اندیشی ها در دستور کار قرار گرفته تا همکاران بتوانند بحثها و موضوعات خود را در این بستر ارائه دهند. اداره کل استان به حوزه پژوهش توجه ویژه ای دارد و با ایجاد تغییرات شگرف و تغییر نگاه به پژوهش مسئله محور، باعث برداشتن گام های بزرگ می شود و هدف اصلی پژوهش تغییر مرزهای دانش می باشد.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از پژوهشگران برتر، آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام مراحل زندگی را از خداوند منان برای این عزیزان خواستار شدند.

اصفهان -بهمن راعی

 

 

کدخبر: 751748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟