اجرایی شدن مصوبه سفر ریاست جمهوری در خصوص افزایش سهمیه نهاده‌های دامی

به گزارش رکنا از سمنان، استاندار سمنان در جریان بازدید از واحد‌های دامداری مجتمع دامپروری روستای اعلا و شهرک گلخانه‌ای کشتکاران محمد آباد اعلا در شهرستان سمنان از نزدیک به بررسی مشکلات و خواسته های بخش کشاورزی و دامداری این منطقه پرداخت.

سید محمد رضا هاشمی درجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که بعد از این بازدید برگزار شد از دیدار اخیر خود با وزیر کشاورزی خبر داد و گفت: در این دیدار موضوع افزایش هفت هزار تنی سهمیه نهاده های دامی استان سمنان مطرح شد و با توجه به مصوبه سفر ریاست محترم جمهور به استان موضوع بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

هاشمی همچنین با اشاره به کسب رتبه دوم استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولیدکشور براساس ابلاغیه دبیرخانه کارگروه تسهیل کشور افزود: برای رشد هشت و شش دهم درصدی اقتصادی استان در سال آینده بانک‌های عامل ، جهاد کشاورزی و سازمان صمت و بخش گردشگری بیشترین نقش را خوهند داشت.

در این جلسه مقرر شد هریک از بانک‌های خصوصی استان سه واحد نیمه فعال وبا ظرفیت تولیدی کمتر در حال فعالیت رابا پرداخت تسهیلات تقویت کنند.

مجموع تسهیلات رونق تولید اعطایی بانک‌های استان سمنان هم امسال تاکنون ۸۳۴ پرونده معرفی شده به بانک‌ها به مبلغ ۴۶ هزار و ۲۸۷ هزار میلیارد ریال اعلام شد.

 

کدخبر: 751147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟