اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در سمنان

به گزارش  رکنا از سمنان، استاندار سمنان در جلسه ستاد مقابله با کرونای این استان گفت : این طرح در بخش های دستگاه‌های اجرایی، حمل و نقل درون و برون شهری، واحد‌های صنفی و حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی  اجرا می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی همچنین تاکید کرد : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر روند توقف اتوبوس ها در مجتمع های بین راهی و رستوران ها نظارت داشته باشد تا دستورالعمل های بهداشتی در این مراکز کاملا اجرا شود .

هاشمی در خصوص حوزه آموزش برحفظ سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت : با توجه به برگزاری حضوری امتحانات ، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مدارس باید کاملا جدی دنبال شود .

وی تاکید کرد: نظارت‌ها در مدارس به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دار باشد.

استاندار سمنان ضمن  قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمان و پرستاران، به لزوم تسریع در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: در بخش واکسیناسیون اتباع خارجی مقیم در کشور همانطور که ریاست جمهور تاکید داشتند، واکسیناسیون اتباع خارجی در استان سمنان ضمن تسریع، تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در حوزه روستایی استان اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار می‌رود بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و برگزاری آیین های دورهمی این شب گفت : از شهروندان می خواهیم با پرهیز از حضور در جمع های شلوغ از سلامتی خود و خانواده خود مراقبت کنند.

حسن رستم زاده- سمنان

کدخبر: 750323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟