حمل و نقل نبض توسعه پایدار در هر کشوری است

به گزارش رکنا قزوین،شهردار آبیک در این‌آیین با اشاره به فلسفه وجودی روز حمل و نقل و آنچه در سال ۶۱ اتفاق افتاد اشاره کرده گفت:  در آن برهه با توجه به حمله بعثی ها و احتمال این که کالاهای اساسی که در کشتی ها وجود داشت و باید بدست مردم می رسید و این کشتی ها مورد اصابت موشک ها و حمله هوایی ارتش بعث فرار گیرد با فرمان امام راحل و لبیک کامیون‌داران کالاهای اساسی مردم از این کشتی ها خالی و بدست مردم رسید و بعد از چند سال به پاس زحمات این بزرگواران این روز به فراخور زحمت این عزیزان روز حل و نقل نامگذاری شد.

دکتر دادخواه ادامه داد: حمل و نقل نبض توسعه پایدار در هر کشوری است چه در بخش برون شهری، شهری  هوایی و چه دریایی و همواره از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل در تمامی بخش ها زحمت اساسی به دوش دارند تا کالاهای اساسی به دست مردم برسد.
این‌مسوول تصریح کرد: در آبیک بیش از ۱۵۰۰ دستگاه در بحث حمل و نقل عمومی فعالیت می کنند و در تلاش هستیم درسازمان حمل و نقل شهرداری آبیک‌ و شورا آنچه که لیاقت شماست بسترها را فراهم نماییم.
شهردار آبیک اظهار کرد: در بحث ایمن سازی مسیرها، ایمن سازی و ترافیک و معیشت این قشر مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم خدمات ارزنده ای را در این‌بخش ارائه دهیم.
وی با بیان این که امیدوارم بتوانیم با جلساتی که با نمایندگان شما خواهیم داشت این ‌مسیر را به جلو رفته مشکلات حل شود گفت:در شورا و شهرداری بنا است با تمام‌توان‌مشکلات شما را با آنچه که در توان داریم  رفع کرده و آنچه در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم.
 دادخواه تاکید کرد: شما بزرگواران نیز نیاز است  در غالب تشکل ها و تعاونی ها گام بردارید.
وی در آخر ضمن تشکر از خانواده های خانواده حمل و نقل شهر آبیک بیان کرد: مدیریت شهری در کنار شماست تا آنچه در شان‌شما است انجام‌شود.
مهندس ساریجلو رئیس شورای اسلامی شهر آبیک نیز در این آیین ضمن تبریک روز حمل و نقل به جامعه حمل و نقل گفت:شما خط مقدم در عرصه خدمات رسانی هستید.
ساریجلو ادامه داد: امیدوارم بتوانیم به عنوان ‌نمایندگان ‌شما در پارلمان شهری زیرساختهای لازم را در عرصه خدمت رسانی و رفاه حال شما داشته باشیم.
 وی افزود:درخواست دارم درهای شورا به روی شما باز است و از نقطه نظرات شما استفاده تا عملکرد بهتری داشته باشیم
رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در ادامه این آیین ضمن تبریک این روز به جامعه حمل و نقل شهر آبیک گفت: رانندگان تاکسی و حمل و نقل انسانهای شریف، قانع ، انقلابی و همیشه در صحنه هستند. 
وی اظهار کرد: رانندگان تاکسی با صبوری ،خود مایه آرامش و امنیت شهروندان هستند و با تلاش شبانه روزی در تلاش برای کسب لقمه حلال هستند.
 وی همچنین تصریح کرد: اگر روز حمل و نقل را گرامی میداریم بخاطر تلاش شبانه روزی این عزیزان است و در این زمینه از  کسانی که در این عرصه از جمله شهرداری و سازمان حمل و نقل و شورا در تلاش هستند تشکر  می‌کنم.
وخطیب جمعه شهر آبیک گفت: از بانو آمنه  رمضانی مسوول سازمان حمل و نقل شهرداری آبیک که با خدمت بی شائبه تلاش می کند تشکر میکنم چرا که با فعالیت ها و تلاش بی وقفه اش در این عرصه شایسته قدردانی است.
وی با اظهار این که تاکسی داران عزیز ناموس مردم در دست شما امانت هستند بیان کرد: تلاش و امانتداری شما پایه آرامش شهروندان است. 
وی تاکید کرد: امانت داری از جمله شاخصه های شما بزرگواران است و شما نیز باید حسن رفاقت، همراهی و همجواری را با مردم همچون‌گذشته ادا نمایید .
گفتنی است در این مراسم، اجرای دکلمه خوانی، اجرای گروه موسیقی عاشیق، نقالی، تاتر و ... مورد انجام قرار گرفته و همچنین با اهدای شاخه های گل از خانواده حمل و نقل شهر آبیک تقدیر به عمل آمد.

 

کدخبر: 751068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟