دفاع از مظلومان جهان مهمترین ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود

به گزارش رکنا از کردستان؛ امین مرادی ظهر امروز در مراسم روایت حبیب در سنندج، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود وی چهره ای بین المللی و متعلق به همه ملت های مظلوم در جهان است.

وی با اشاره به مهمترین ویژگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی بود و به همین دلیل انقلابی عمل کرد و امروز نام و شهرت وی متعلق به همه ملت های منطقه است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر پاسداشت از مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: امسال با همکاری مکتب حاج قاسم و حوزه هنری، کاروان هنری روایت حبیب مهمان مردم 10 استان کشور می شود که خوشبختانه کردستان هم مفتخر به میزبانی از این کاروان هنری است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روایت حبیب با حضور هنرمندان استانی و کشوری در سنندج، گفت: علاوه بر این برنامه، رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی نمایشگاه عکس و در نهایت برگزاری مراسم شب خاطره از جمله مهمترین برنامه های کاروان روایت حبیب در استان کردستان می باشد.

در جریان برگزاری مراسم روایت حبیب که در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، علاوه بر سخنرانی نماینده ولی فقیه در کردستان چندین برنامه فرهنگی و هنری نیز برگزار شد.

تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم منوچهر سعیدی و همچنین تقدیر از مهرداد یوسفی به دلیل تولید آثار شاخص در راستای معرفی جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش های برنامه روایت حبیب در کردستان بود.

 

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 750470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟