مرکز نیکوکاری با کارکرد تخصصی قرض الحسنه

به گزارش رکنا قزوین،مرکز نیکوکاری "منعم" که با رویکرد تخصصی قرض الحسنه فعالیت می کند توسط مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

علی عاشوری در این مراسم بیان کرد: سیاست صندوق امداد ولایت بر ترویج فرهنگ قرض الحسنه است از این رو از فعالیت های مبتنی بر قرض الحسنه در مراکز نیکوکاری حمایت می کنیم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امر قرض الحسنه موضوع مهمی است که باید جدی گرفته شود از این رو در تعامل با اقشار مختلف برای تأسیس مرکز نیکوکاری، بنا را بر  رویکرد تخصصی قرض الحسنه قرار دادیم.

مهرعلی حق گویان افزود: در گفتگویی که همکاران کمیته امداد امام (ره) و صندوق امداد ولایت داشتند، پیگیری برای تأسیس این مرکز نیکوکاری با فعالیت تخصصی قرض الحسنه انجام شد و امروز شاهد فعالیت رسمی آن هستیم.

وی عنوان کرد: اولویت خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بر کمک قرض الحسنه است چراکه در این روش فرد به شرایطی دست می یاید که عزت و کرامتش در وجود خود و در میان سایر افراد حفظ می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: صندوق امداد ولایت تلاش می کند تا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ضمن رفع مشکل محرومان و نیازمندان، به گسترش فرهنگ قرض الحسنه نیز کمک کند.

 

کدخبر: 750341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟