مهندس نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با فرماندار شهرستان آوج

به گزارش رکنا قزوین،مهندس نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با علیرضایی فرماندار شهرستان آوج ضمن تشریح اقدامات و عملکرد مخابرات منطقه در حوزه شهرستان آوج گفت: شرکت مخابرات ایران تنها شرکت خدماتی است که طی 12 سال گذشته هیچگونه افزایش تعرفه نداشته است و علیرغم اینکه در حوزه تلفن ثابت کمتر از هفت هزار تومان به ازای هر خط تلفن درآمد داشته ایم  حدود 20 هزار تومان هزینه های نگهداری این خطوط  می گردد که هیچگونه تناسبی در درآمد و هزینه نداریم.

مدیر مخابرات منطقه قزوین در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته شده در دوران کرونا برای ارائه خدمات غیر حضوری گفت: بیش از 97 درصد از جمعیت استان به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته و در شهرستان آوج نیز اکثریت جمعیت روستایی به تکنولوژی 3G و 4G دسترسی دارند و بقیه روستاهای استان طی برنامه ریزی های انجام شده در آینده اقدام خواهد شد.
وی افزود: ما همیشه سعی کرده ایم ارائه خدمات در حوزه ارتباطات را در بالاترین سطح ارائه داده و همه تلاش های خود را جهت ایجاد زیرساخت مناسب جهت استفاده مردم از این حوزه جهت آموزش، کسب و کارها و خدمات غیر حضوری انجام داده و در این راستا تلاش کرده ایم که چتر ارائه خدمات را در سراسر استان بگسترانیم و هرگونه خدماتی که در مرکز استان وجود دارد را مطابق عدالت ارتباطی به شهرهای دیگر و روستاها  تسری دهیم.
مدیر مخابرات منطقه افزود: ما در بعد ارائه خدمات ظرفیت استان را به بیش از دو برابر رسانده ایم و در زمینه واگذاری اینترنت پر سرعت دریکسال گذشته رشد بیش از 34 درصدی  و دسترسی مردم را به امکانات مورد نیاز گسترش داده ایم و متولیان امر نیز باید به نحوه استفاده و پیوست های فرهنگی این خدمات و افزایش سواد رسانه ای مردم اقدام کنند.  
علیرضایی فرماندار شهرستان آوج ضمن تقدیر از تلاش های مخابراتی منطقه در حوزه شهرستان آوج گفت: ارتباطات، حوزه وسیع و اثرگذاری است که امروزه کسی نیست که با حوزه ارتباطات نسبتی نداشته باشد و جامعه بدون ارتباطات قابل تصور  نیست.
وی افزود: سرعت، کیفیت، رقابت و  مشتری مداری از خصیصه های حوزه ارتباطات هست و امروز بستر همه فعالیت های روزمره زندگی و زیرساخت های ارائه خدمات از طریق مخابرات میسر است که توانسته است در همه حوزه ها خدمات خوبی به مردم ارئه دهند.
لازم به ذکراست دراین جلسه بخشداران شهرستان اوج و شهردار آوج به ارائه نقطه نظرات و تعاملات خود درحوزه ارتباطات پرداختند

 

کدخبر: 749887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟