تجهیز بیش از 70 نانوایی‌ رشت به سیستم دوگانه سوز

به گزارش رکنا از رشت , در راستای اهمیت موضوع توزیع آرد و نظارت بر نحوی اجرای آن، چهاردهمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در محل دفتر این معاونت برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با اشاره به اهمیت نحوه مدیریت و میزان تخصیص سهمیه آرد نانوایان، گفت: به منظور   ارتقاء کیفیت واحدهای نانوایی گشت مشترک بازرسی متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان، راه اندازی و ضمن تشدید بازرسی ها ،نتیجه آن بصورت هفتگی به اطلاع فرمانداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه  نان جزء ‌اصلی سفره  اهالی شهرستان است بنابراین در این  خصوص  باید تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها عرضه نان با کیفیت، بهداشتی، سالم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

میراعلمی با اشاره به مصوبه شورای پدافند عامل شهرستان مبنی بر الزام دوگانه‌سوز کردن نانوایی ها، تصریح کرد: تاکنون بیش از 70 واحد نانوایی این شهرستان به سیستم دوگانه سوز و150 واحد نانوایی سیستم موتور برق مجهز شده اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاطر نشان کرد: دوگانه سوز کردن بخش باقیمانده از نانوایی های شهرستان در حال پیگیری و دستور کار کارگروه آرد و نان شهرستان است.

 رشت/مرجان گودرزی

 

کدخبر: 749381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟