حزب موتلفه با دولت سیزدهم تعامل دارد

به گزارش رکنا از قم، اسدالله بادامچیان در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه (س) با بیان اینکه حزب موتلفه با نظر امام (ره) شکل گرفت و ایشان تا پایان عمر خود هم به این حزب عنایت داشت اظهار داشت: این حزب همواره در خط ولایت و روحانیت حرکت کرده و تنها حزبی است که در اساس‌نامه آن بر پیروی از روحانیت اصیل تصریح شده و پیوند ما با روحانیت، جامع مدرسین حوزه علمیه قم، علما و مراجع ثابت و صادقانه بوده و از روی سیاست نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب تصمیم بر این شده است که جلسه‌های هیات مدیره و مجمع عمومی در قم باشد گفت: پیوند حزب موتلفه با حوزه علمیه، جامعه مدرسین و علمای دین باید نمود داشته باشد زیرا به گفته مرحوم آیت الله مهدوی کنی حزب روحانیت، موتلفه اسلامی است بنابراین روحانیت و حزب موتلفه از هم جدا نیستند.

وی افزود: بنابراین آغاز دوره سیزدهم حزب که در گام دوم انقلاب است و باید بر اساس منشور بیانیه گام دوم گام برداریم از قم خواهد بود و اولین مجمع عمومی حزب هم در قم برگزار می‌شود

بادامچیان با بیان اینکه حزب موتلفه به صورت منسجم و مسلط با ۳۱ دبیر استانی فعالیت می‌کند گفت: در قم و سایر استان‌ها افراد برجسته، قوی و مسلط کار می کنند و تشکیلات ویژه‌ای که مجموعه‌ای از مومنان هستند را شکل داده‌اند.

همچنین با بیان اینکه در حزب موتلفه آموزش‌های دینی و حزبی به اعضا داده می شود افزود: حدود ۲۰ جزوه در رابطه با فعالیت‌های حزبی و مسائل روز تهیه شده و در میان اعضا توزیع می‌شود.

بادامچیان گفت: ما در انتخابات شورایاری‌ها در تهران توانستیم با کمک روحانیت و بسیج مطلوب عمل کنیم و در انتخابات مجلس با شورای ائتلاف همکاری کردیم و توانستیم با پیروی از خط ولایت آمریکایی‌ها را مایوس کنیم.

وی ادامه داد: حزب موتلفه در تعامل با دولت طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدوین کرده است تا بتواند در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

نظری / قم

 

کدخبر: 749205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟