اجرای 194 پروژه حمایتی داوطلبانه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در نیمه نخست سال جاری

به گزارش رکنا از اصفهان،علی محمدهاشمی با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر استان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 194 پروژه داوطلبی به همت داوطلبان نیکوکار در سطح استان اصفهان اجرا شده است .

وی افزود: این پروژه ها با مشارکت 662 داوطلب به ارزش  تقریبی 31 میلیارد  و بیست میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران نیازمند انجام شده است.

 

 محمدهاشمی با بیان اینکه با اجرای پروژه های داوطلبی در این مدت بیش از 42 هزار مددجو از این پروژه ها بهره مند شده اند ، اظهار کرد : این پروژه ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر،دستگاه بای پپ ،پالس اکسی متر و ساکشن جهت بانک امانات تجهیزات پزشکی و همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای غذایی، دوخت لباس برای سالمندان،اهدای تبلت و موبایل به دانش آموزان ، اهدای لوازم منزل ، اهدای هزینه دارو و درمان ، اجرای پروژه های کارآفرینی، مشارکت در ساخت و ساز پایگاه امدادی  و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام کنند .

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 728371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟