برگزاری چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان ؛ 22 آذر در اصفهان

به گزارش رکنا از سمیرم، منصور گلناری دبیر چهارمین جشنواره با اعلام این مطلب افزود: در جشنواره سال ۱۴۰۰ که با عنوان" اثر موثر"  معرفی شده است ۳۴۲ اثر در بخش جنبی و اصلی رسیده که از لحاظ کیفی در بین آنها مواردی در بخش های مختلف از بار علمی و تحقیقی و ساختار محتوا قابل توجه است.

 وی افزود:  در بخش اصلی ۱۴ عنوان شامل : کلیپ -گزارش- گفتگو- مقاله - خبر - داستان کوتاه  - مصاحبه مکتوب  - مقاله اجتماعی -  گزارش مکتوب -  صوتی و تصویری  - کلیپ تصویری - پوستر - طنز و فن بیان همچنین در بخش جنبی نیز در چهار محور شامل بخش های تیتر -  دلنوشته -  عکس و کاریکاتور شرکت کننده ها به رقابت پرداختند.

 گلناری اظهار داشت : آثار 22 استان کشوربه مرحله  نهایی راه یافتند که توسط ده نفر از داوران مجرب در رشته های مختلف آثار برگزیده و انتخاب شدند که شامل :  ۱۴ نفر رتبه اول ۱۶ نفر رتبه دوم ۲۵ نفر رتبه سوم و سه نفر هم شایسته تقدیر بوده است.

 دبیر چهارمین جشنواره ۱۴۰۰ با اشاره به اینکه جشنواره در شناسایی ظرفیت‌های معلولان نقشه پررنگی دارد و استعدادهای نهفته آنان را شکوفا می‌کند گفت  : انتظار داشتیم مسئولان استان توجه ویژه به این قشر می کردند و حمایتی بیشتری صورت می  گرفت ، امیدواریم این جشنواره بتواند  کمک خوبی به حقوق از دست رفته معلولان به ویژه در بحث اشتغال آنان را فراهم نماید.

سمیرم / فاطمه طایی 

کدخبر: 748635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟