امدادرسانی و نجات در راه ماندگان محبوس در کولاک

به گزارش  رکنا از سمنان،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشره به وضعیت بد جاده های سمنان در شب گذشته گفت: بدنیال برف و کولاک شب گذشته در بیشتر جاده های استان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شب پرکاری را پشت سر گذاشتندو

مظفر محمدخانی گفت: در برف و کولاک کیلومتر ۵۶ محور شاهرود به گرگان  ۱۱ خودرو حامل ۴۰ نفر نفر گرفتار شدند که امدادگران  پایگاه  کوهستان ابر با حضور به موقع به آنها کمک کردند.

مظفر محمدخانی افزود : سه خودرو حامل ۱۵ نفر در برف و کولاک کیلومتر ۳۲ محور شهمیرزاد به فولاد محله ؛ فرعی اوپرت گرفتار شدند که امدادگران پایگاه کوهستان شهمیرزاد به یاری آنها شتافتند و  پتو، آب معدنی  و بسته غذایی  بین آنها توزیع و تا مناسب شدن هوا، آنها را به مکان امن منتقل کردند.

thm_7333368_212

همچنین ۱۰ خودرو حامل ۳۰ نفر هم در برف و کولاک محور شهمیرزاد به چاشم گرفتار شدند که با کمک امدادگران پایگاه کوهستان شهمیرزاد نجات یافتند؛ یکی از این افراد هم مصدوم شده بود که  به مرکز درمانی منتقل شد.

جاده های استان سمنان دارای گردنه های خطرناک و برفگیری است که با سرد شدن هوا تردد در شب هنگام در این جاده ها با خطرات ناشی از برف و کولاک سخت همراه می باشد.

حسن رستم زاده- سمنان

کدخبر: 747210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟