پرواز با نماز

به گزارش رکنا از رشت،  مهرواره استانی عکاسی پرواز با نمازبا هدف تعمیق باور‌های دینی مخاطبان وهم‌چنین، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با بهره‌گیری از ابزار هنر برگزار‌می‌شود.

برهمین اساس، «نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت»، از محور‌های موضوعی این مهرواره هنری به‌شمار‌می‌رود که با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و ستاد اقامه نماز استان گیلان صورت‌می‌گیرد.

این درحالی است که گروه‌های سنی ۷+«نوخوان»، +۹ «نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» ۱8+ «اعضا ارشد»  و عکاسان بزرگ‌سال(مربیان، اولیای تربیتی و...)، از مخاطبان این مهرواره به‌شمار‌می‌روند.

ارسال حداکثر 10 عکس در قالب (jpg) به همراه شناسنامه اثر نیز از جمله شرایط شرکت در این مهرواره تعیین‌شده‌است و علاقه‌مندان تا 30 دی 1400 فرصت دارند تا با ارسال آثار به جی‌میل انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی anjomanakasigilan@gimil.comدر این رویداد هنری شرکت‌کنند.

براساس این فراخوان، معرفی آثار برتر مهرواره استانی عکاسی «پرواز با نماز» هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی صورت‌می‌گیرد و افزون بر تجلیل از برگزیدگان، آثار برتر طی برپایی نمایشگاه حضوری و مجازی در معرض‌ِدید علاقه‌مندان قرار خواهد‌گرفت.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 746722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟