تمدید اعتبار بیمه درمان سلامت با گوشی هوشمند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان همدان،  سعید فرجی اضافه کرد: بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی، روستائیان و عشایر با نصب نرم افزار "بیمه سلامت من" از برنامه بازار می توانند ضمن  مشاهده نسخه های تجویزی،‌ سوابق بیمه‌ای و جستجوی مراکز خدمات سلامت از طریق تلفن همراه نسبت به تمدید اعتبار بیمه درمان سلامت همگانی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه که در سامانه‌های مخابرات به نام خود آنها ثبت شده است، اقدام به تمدید بیمه نامه، مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه‌ای خود کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ادامه داد: افراد بدون گوشی هوشمند نیز می توانند از طریق اینترنت و وارد کردن کُد ملی و شماره همراه خود در سامانه «خدمات شهروندی غیرحضوری بیمه سلامت» به نشانی http//www.bimehsalamatiranian.Ir و http//eservices.ihio.ir/esc از خدمات غیرحضوری بهره مند شوند.

فرجی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی در خصوص خدمات بیمه سلامت می توانند از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مشکلات خود را مطرح کنند.

به گفته وی، به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات بیمه سلامت ۱۳۸ مرکز در مناطق روستایی استان همدان راه اندازی و فعال شده است که در این مراکز ۱۹۶ پزشک، ۵۹ دندانپزشک و ۱۶۰ ماما به بیماران، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

 حدود یک میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت همگانی استان همدان قرار دارند که ۵۵ درصد آنان را روستائیان تشکیل می دهند.

 
 

 

کدخبر: 746145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟