آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد

به گزارش رکنا از سمنان، آیین تکریم دکتر نوید دانایی و معارفه دکتر کامران قدس به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان سمنان  در حضور  بهرام دارایی معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذاو داروی کشور، سید محمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی سمنان  سالن اجتماعات زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه برگزار شد.

169233553 (2)

رئیس سازمان غذا و دارو کشور با اشاره به گزارش عملکرد دکتر نوید دانائی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: دستاوردها و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان واقعا قابل توجه و ارزنده بود و این گزارش گواه این است که مدیریت حوزه سلامت استان سمنان واقعا نوید بخش آینده‌ای روشن تر است.

رئیس سازمان غذا و دارو کشور تصریح کرد: سرعت ارتقای جایگاه دانشگاه و نحوه ریاست دکتر نوید دانائی در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قابل توجه بوده و بنده به نمایندگی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این زحمات ارزنده تشکر می کنم و خدمات ایشان به عنوان ریاست دانشگاه و همچنین پزشک متخصص اطفال و فوق تخصص نوزادان شایسته تعطیم و تقدیر است.

169233564 (2)

استاندار سمنان در این آیین با اشاره به خدمات رئیس پیشین علوم پزشکی استان گفت: خدمت رسانی ، پیشرفت و توسعه برنامه ها‌ی موفق این دانشگاه در دوران سخت کرونا اهمیت ویژه ای دارد.

هاشمی در ادامه اضافه کرد: از دکتر دانایی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تشکر کرده و خداقوت ‌می گوییم که صادقانه تلاش و کوشش کردند.

استاندار سمنان همچنین گفت: برای دکتر قدس، دیگر فرزند استان که از چهره های شناخته شده، اخلاق مدار و پرتلاش هستند، آرزوی موفقیت داریم که انشالله با همراهی و همدلی همگان در مسیر پیش رو موفق باشند و تحول خوبی را رقم بزنند.

حسن رستم زاده- سمنان

 

کدخبر: 745275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟