ظرفیت سینماهای کرمانشاه به ۷۰ درصد رسید

محمدجواد کنجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه، با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم‌های روی پرده، اظهار داشت: از امروز سینماهای کرمانشاه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۷۰ درصدی پذیرای همشهریان هنردوست خواهند بود.

وی افزود: هم‌اکنون پروازها، رستوران‌ها و اتوبوس‌ها نیز از ۱۰۰ درصد ظرفیت‌هایشان استفاده می‌کنند و باتوجه به آمار جهانی کرونا در سینماها که خطر کمتر انتقال در این محیط کمتر از ۱ درصد است، طبیعی است که سینماها نیز می توانند افزایش ظرفیت دهند.

مدیر امورسینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه به راه‌اندازی سینما بیستون واقع در هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: این سینماها از هفته گذشته کار خود را با اکران فیلم گشت ارشاد ۳ خود را آغاز کرده و طی روزهای آینده به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

کنجوری بیان کرد: در حال حاضر فیلم های «قهرمان»، «آتابای»، «گشت ارشاد ۳»، «منصور»، «دینامیت» و «شهرگربه‌ها» در سینماهای کرمانشاه اکران می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.gisheh7.ir مراجعه فرمایند.

وی در پایان گفت: بدیهی است سینماها تابع پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا خواهند بود و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود به این مصوبه پایبند خواهند بود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 745180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟