دستگیری قاچاقچی سلاح با 2 هزار فشنگ جنگی

به گزارش رکنا از اصفهان،سرهنگ" جهانگیر کریمی" بیان داشت: درادامه اجرای برنامه ها و طرح های تشدید برخورد با قاچاقچیان سلاح ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود دریافتند فردی در حال انتقال محموله ای از انواع سلاح و مهمات به شهرهای مرکزی و فروش آنها در بین مشتریان خود است که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قضائی اکیپی متشکل از نیروهای مجرب این پلیس به محورهای مواصلاتی و منتهی به شهر اصفهان اعزام که در نهایت حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورها به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در استعلام های صورت گرفته مشخص شد راننده قاچاقچی سلاح است که در پوشش مسافرت خانوادگی به همراه همسر خود به سمت استان اصفهان آمده است اظهار داشت: ماموران با هوشیاری خود توانستند 2 هزار و 550 عدد فشنگ جنگی به همراه 2 قبضه اسلحه جنگی و یک قنداق چوبی که به شکلی ماهرانه در بدنه خودرو جاساز شده بودند را کشف کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد که با قرار صادره روانه زندان شد.

اصفهان_بهمن راعی

کدخبر: 744047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟