دستگیری عامل فروش سلاح و مواد مخدر در شمال کشور

سرهنگ "پیام کاویانی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص حمل و نگهداری سلاح جنگی توسط فردی در حوالی شهر کلاردشت استان مازنداران دریافت شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم  که دارای سوابق متعددی همچون توزیع مواد مخدر نیز می باشد اقدام به حمل و نگهداری سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز می کند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و  تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت به ادرس اعلامی اعزام و با انجام مراقبت های ویژه پلسی توانستند، ششم مهر ماه متهم را در مخفیگاهش در حوالی شهر کلاردشت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

کاویانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 قبضه سلاح جنگی ،2  قبضه سلاح شکاری ،3  کیلو مواد مخدر،8 عدد فشنگ جنگی و 131 عدد فشنگ سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره باندازند برخورد قانونی صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

به گفته سرهنگ کاویانی،  تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 725183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟