خون کارگر را درشیشه نکنید

به گزارش خبرنگار رکنا،وی گفت :اگر مجلس انقلابی و جهادی بخواهند به ماده ۴۱ قانون کار تبصره ای اضافه کنند بزرگترین ظلم را در حق کارگران انجام خواهند دادو باید به عواقب این طرح واقف باشند.

قاضی پور با عنوان این مطلب که تمام سرفصل کارگر بیمه اش است وچنانچه تبصره ای به ماده ۴۱ اضافه کنن مشکلات بسیاری پیش خواهد آمد.

اظهار داشت:۴۱ نماینده ای که این طرح را نوشته اند متوجه عواقب این طرح نیستندوباید در روز قیامت پاسخگو باشندبنابراین خون کارگر را در شیشه نکنید ادامه داد:درحال حاضربرخی کارفرمایان قراردادهای سفید امضا، تسویه حساب‌های اولیه،سفته، و تخلف‌ وظلم های دیگری که در حق کارگران می کنند که حتی قانون نمی تواندکارانجام دهدبنابراین چنانچه این تبصره نیز اضافه شود تعدادی سود جو از فرصت پیش آمده استفاده خواهند کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ارومیه در ادامه سخنان خود گفت :امیدواریم که نمایندگان مجلس به این طرح بار دیگر رای ندهند چون تعدادی از نمایندگان این طرح راچند بار به مجلس آورده اند که رای داده نشده است.

نادر قاضی پور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دبیر اجرایی خانه کارگر که با تهدیدوتجمعات کارگری نمی شود کاری را از پیش بردتاکید کرد: در حال حاضر کشور در وضعیتی نیست که کارگران را جمع کنید وتهدید کنیم باید از راه قانونی ومنطق حرفمان را بزنیم.

وی با اشاره براینکه در اصفهان یک میلیون نفر جمع شدند برای زاینده رود اما اینجا اگر ۱۰۰نفر برای دریاچه ارومیه جمع شود همه جا را مامور می گذارند تصریح کرد: این وحشت ناشی از چیست مگر نه اینکه آذربایجان سر ایران است.

قاضی پور باتاکید براینکه آذربایجان مهد اسلام است ومردمانش ولایتمدار هستندچرا سرمایه گذاری در استان انجام نمی گیردچرا وحشت داریدمگر هشت سال دفاع مقدس شهیدان باکری وشیرمردان آذربایجان نشان دادند که ما مریدوسرباز نظام هستیم حال کاری ندارم که پشت پرده چه کارهایی انجام می دهند.

نادر قاضی پور در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در این برهه صداوسیما سکوت کرده اصلاحات در لاک خود فروع رفته واصولگرایان هم به دنبال پست ومقام خود هستندبنابراین امروز تنها جایی که می تواند حق وحقوق کارگر را بگیرد تشکلات کارگری وخانه های کارگراست. 

در پایان این مراسم به پاس تشکر از زحمات نادر قاضی پور از طرف خانه کارگر استان لوح تقدیر ونشان لیاقت تقدیم ایشان گردید.

کدخبر: 742674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟