رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، رزمایش بزرگ جهادگران با عنوان "اقتدار جهادگران بسیج" با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی در نخستین روز هفته بسیج در استان سمنان به همت گروه‌های جهادی برگزار شد.

فرمان آغاز رزمایش ۵۲۰۰ اردوی جهادی با مشارکت ۵۷ هزار جهادگر در سراسر کشور را به مناسبت هفته با رمز مبارک یا امام حسن عسگری (ع) توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سمنان صادر شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در رزمایش سراسری بسیج که در سمنان برگزار شد، با یادآوری صدور بیانیه گام دوم انقلاب در بیست و سوم بهمن سال ۱۳۹۷ گفت: در این بیانیه مهم، رهبر معظم انقلاب از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا و تشکیلات ملت ایران در انقلاب اسلامی یاد کردند.

وی افزود: معظم له تاکید کردند برای کسب موفقیت باید با تکیه بر تجربیات ۴۰ سال اول انقلاب در گام اول، با استفاده از مولفه های محور قرار دادن جوانان در حرکت، امید به موفقیت و پیروزی و روحیه جهادی، قله‌های موفقیت فتح شود.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان مردمی‌ترین تشکیلات انقلاب وارد دوران جدیدی شده است گفت: حضور ۵۷ نیروی جهادگر بسیجی و اجرای ۵ هزار و ۲۰۰ اردوی جهادی بیانگر آمادگی بسیج برای محرومیت زدایی است.

وی تاکید کرد: بسیج آماده است در کنار دستگاه‌های مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه حضور مردم را برای کمک به محرومیت زدایی فراهم کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین با اشاره به تدبیر امام راحل درباره حضور همه اقشار در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز هم باید با منطق دفاع مقدس همه مسائل را رفع کرد و هر کس با توجه به ظرفیتی که دارد در میدان حاضر باشد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه برای ساخت و توسعه کشور کسری نداریم و باید برنامه‌ها به روز رسانی شود گفت: مردم پایه کردن حل مسائل مهم است و برای این امر باید متشکل، سازمان یافته و با نرخ بهره وری بالا شویم و این مهم با روحیه و تفکر بسیجی، اخلاص، ایمان و بصیرت ممکن است.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تصویت اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در حمایت از گروه‌های جهادی را در مجلس شورای اسلامی خواستار شد و گفت: این مصوبه سبب دلگرمی گروه‌های جهادی و تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب در محرومیت زدایی و ۱۰۰ برابری شدن تشکل‌های جهادی خواهد بود.

تجلیل از جهادگران نمونه استان سمنان ، واکسیناسیون سیار، ویزیت دندان پزشکی، برگزاری میز خدمت، توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار، بازسازی منازل نیازمندان، انجام مشاوره‌های حقوقی و افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زا بخش‌هایی از برنامه جهادگران در رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان است.

 

 

کدخبر: 742470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟