اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش رکنا قزوین: سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد با اشاره به حضور موفقیت آمیز بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: هر جا بسیج در صحنه بوده شاهد موفقیت های ارزشمندی بوده ایم لذا امروز بایستی جایگاه بسیج تجلیل شود و بتوانیم با توجه به رسالت های خطیری که دارد، ماموریت های جدیدی برای فعالیت این نهاد مردمی در شرایط کنونی تعریف کنیم.

وی گفت: امروز بسیجی نباید ماموریت تکراری را انجام دهد زیرا تحقیر آمریکا دیگر گرفتن جاسوسخانه نیست بلکه تحقیرش در آبهای خلیج فارس رقم خورده و مولفه پیروزی امروز، تقویت وحدت است. لذا ما نیز بایستی به روز باشیم و چون نقشه راه دشمن متفاوت شده نمی توانیم مسیر و  ماموریت بسیج را در گذشته متوقف کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به نقش رسانه ها در انتشار و اطلاع رسانی مأموریت های بسیج اظهار کرد: رسانه ها بایستی نمای جدیدی از ماموریت های نوین بسیج را در عصر کنونی منعکس کنند تا مردم بدانند که هر درد و رنج و تهدیدی که برای ملت ایجاد شود بسیج بایستی آن را برطرف کند.

سردار آتانی اضافه کرد: امروز ما نگران جنگ سرد و حوادث داخلی نیستیم بلکه اصلی ترین کار مغفول مانده را فقط خدمت بی منت به مردم می دانیم و بسیج با همه ظرفیت های خود آماده اجرای این کار زمین مانده است و اعتقاد داریم همه باید پای کار باشیم و خدمت صادقانه را سرلوحه کارمان کنیم.

سردار آتانی عنوان کرد: هدف دشمن ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در میان مردم است و بسیج با کمک رسانه ها که اهل درک و فهم هستند بایستی امید را در کشور تقویت کند و هر کس خلاف این رفتار عمل کند بسیجی نیست و لازم است مراقب باشیم و در خط دشمن حرکت نکنیم.

وی افزود: اسناد بالادستی برای همه کارهای ما قرآن و نهج البلاغه و روایت معصومین و تدابیر رهبری است و از رسانه ها در این دوره حساس انتظار می رود مردان میدان را به دیگران معرفی کنند تا الگوسازی شود.

فرمانده ارشد نظامی استان اضافه کرد: بسیج باید هرجا که امید دشمن برای آسیب رساندن به ماست از جمله نا امنی در مرزها، تبلیغات کذب در خارج از مرزها، راه اندازی جریان شیعه و سنی، جریان تکفیری ها و دهها مورد دیگر هوشیار بوده و وارد صحنه شود و با کمک مردم و ترویج فرهنگ دینی، خنثی کننده این توطئه ها باشد.

سردار آتانی اظهار داشت: جای افتخار دارد که با کمک دانشمندان جوان خود توانسته ایم در حوزه نانو پرچم دشمن را پایبن کشیده و به موفقیت های ارزشمندی دست یابیم لذا بازگشت به شرایط گذشته و عقب گرد را نمی پذیریم.

وی یادآور شد: درحوزه های علمی، پژوهشی و توان دفاعی و نظامی در حد اعلا هستیم و یک گام تا قله فاصله داریم و این موفقیت ها تداوم دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: متاسفانه در معیشت مردم و اجرای عدالت و صنعت خودروسازی با چالش های جدی مواجهیم و تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم که همه باید کمک کنیم تا با حل مشکلات ایجاد شده این نقص را برطرف کرده و به موفقیت برسیم.

وی گفت: لازم است مدیران متعهد و انقلابی را حمایت کنیم تا در بخش هایی که عقب ماندگی داریم با کار و تلاش بیشتر آن را جبران کنیم و برای  تصمیم گیری از همسایگان درخواست کمک نداشته باشیم.

رفیعی آتانی یادآور شد: جمهوری اسلامی برای تصمیمات سیاسی و نظامی خود از کسی اجازه نمی گیرد و استقلال خود را زیر سوال نمی برد و ما وظیفه داریم از تهدیدها در شرایط کنونی فرصت ایجاد کنیم و جایگاه کشور را ارتقا بخشیم.

 

کدخبر: 742208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟