استقرار پلیس راهوار/تقویت شبکه برق شهری/ لزوم ایجاد شبکه تصفیه فاضلاب

به گزارش رکنا از رشت، ‏‎حمید رضایی فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست بررسی استقرار پلیس راهور در بندرکیاشهر که با حضور شهردار و اعضاء شورای اسلامی این شهر بندری در فرمانداری آستانه‌اشرفیه برگزار شد گفت: به منظور نظم بخشی به ترافیک و تحقق مطالبات مردم پلیس راهور در سال جاری در بندرکیاشهر استقرار خواهد یافته و همچنین زمینه‌های انتقال اداره شیلات بندرکیاشهر و اداره ثبت احوال نیز فراهم می‌شود.  

استقرار پلیس راهور  نیاز بندرکیاشهر 

شهردار بندرکیاشهر نیز استقرار پلیس راهور را نیاز شهر دانست و گفت : ملک مورد نظر برای استقرار پلیس راهور را در شأن پلیس و ارباب رجوع نیست.

مرتضی عاطفی تصریح کرد: طی بازدید به عمل آمد مشخص شد ساختمان مورد نظر با رنگ آمیزی و تعمیرات جزئی قابلیت استفاده نخواهد داشت و نیازمند نوسازی اساسی است و در این خصوص ضروری است دستگاه‌های دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشد. 

حاتم پور باقری رئیس شورای بندرکیاشهر در این نشست‌  پیرو تحقق مطالبات مردمی گفت: قرار بر این بود؛ بودجه‌ای تعریف شود که در ساختمان مجاور کلانتری سابق پلیس راهور مستقر شود اما این ساختمان نیاز به تعمیرات اساسی دارد و نیازمند توجه استانی است. 

در این نشست مقرر شد: محل مناسبی برای پلیس راهور در نظر گرفته شود. 

در نشست بعدی که باحضور مدیران عامل برق منطقه ای و آبفای استان به بررسی مشکلات آب و برق شهرهای آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر اختصاص داشت بررسی ضعف شبکه برق بندرکیاشهر و ضرورت تقویت این شبکه، تامین روشنایی معابر و برق‌رسانی به بازار روز آدینه مورد بحث قرار گرفت . 

همچنین ضرورت توسعه ی شبکه فاضلاب شهری، اجرای تصفیه‌خانه لوکال بر روی خروجی فاضلاب با هدف نجات تالاب لاگون از مباحث طرح شده در جلسه امروز بود . 

گفتنی است؛ مدیر عامل آبفای  استان گیلان به اتفاق شهردار و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر از پروژه‌های عمرانی خیابان‌های آدینه و پوریای  ولی بازدید کردند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 742231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟