راه اندازی ۱۱ ایستگاه سلامت در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان البرز

به گزارش رکنا قزوین: سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد با تشربح  برنامه ها و اقدامات سپاه امام رضا (ع) در شهرستان البرز گفت: در هفته بسیج بیش از ۲۸۵ عنوان برنامه توسط بسیجیان در رده های مختلف اجرا می شود که برگزاری شورای ادارای شهرستان، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری رزمایش سراسری گروه های جهادی در قالب ۱۲۰ گروه همزمان با سراسر کشور از جمله آنهاست.

طاهرخانی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی در راستای تبیین عملکرد ۴۲ ساله انقلاب اسلامی توسط رده های مختلف بسیج، تجلیل از نخبگان و جهادگران بسیجی در عرصه سلامت و فضای مجازی، تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا، دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های شهدا و محفل قرآنی در این هفته پیش بینی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان البرز در روز سوم آذر ماه توسط گردان های امام رضا (ع) گردان های امام‌ حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا و کوثر در سالن یادگار امام خمینی (ره) شهر الوند برگزار خواهد شد.

سرهنگ طاهرخانی برگزاری میز خدمت با همکاری بسیج ادارات در مراسم نماز جمعه شهرهای الوند و محمدیه را از دیگر برنامه های مهم  هفته بسیج در شهرستان البرز برشمرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به فعالیت های شش ماهه امسال گفت: تمامی اقدامات انجام شده توسط بسیجان شهرستان البرز در راستای تحقق شعار محوری امسال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: همکاری در اجرای طرح شهید سلیمانی و توزیع بیش از۴۰۰ هزارعدد ماسک بین مردم که ۲۰۰ هزار عدد آن توسط کارگاههای دایر شده توسط بسیج تولید شده در راستای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

طاهرخانی به راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان البرز در شهرهای الوند، بیدستان و شریفیه اشاره کرد و اظهارداشت: سپاه امام رضا (ع) در شهرستان البرز با آگاهی از وضعیت اجرای واکسیناسیون و کمبود نیروی انسانی با همکاری بهداشت و درمان شهرستان البرز، جمعیت هلال احمر نیروهایی را در این زمینه آموزش داده و با اعزام به مراکز در امر واکسیناسیون به نیروهای بهداشتی کمک کرده و بیش از ۴۰ هزار نفر توسط بسیجیان واکسینه شده اند

سرهنگ طاهر خانی در خصوص برگزاری نشست های بصیرتی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب تمام‌ تلاش خود را برای ایجاد یاس وناامیدی در مردم بکار بسته اند بیش از ۳۵۰ نشست بصیرتی توسط پایگاه های بسیج در محله ها برگزار شده است تا با آگاهی بخشی ،این دسیسه ها را خنثی کنیم.

وی در مورد فعالیت های بسیج سازندگی هم گفت: توسط بسیجیان شهرستان البرز ۸ واحد مسکونی برای محرومان بازسازی و احداث شده و اعزام نیروهای جهادی بسیجی به مناطق سیل زده شهرهای آوج و الموت برای کمک به سیل زدگان از دیگر کارهای انجام شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز به توزیع بیش از ده هزار بسته معیشتی در ۵ مرحله بین نیازمندان هم اشاره کرد و افزود: علاوه بر توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، بیش از ۶۰۰ بسته لوازم التحریر، ۵۰۰ بسته برنج، گوشت و مرغ و ۲۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در این ایام انجام شده است.

 

کدخبر: 742183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟