بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز

 به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه سازِ استان با اشاره به اینکه این مجمع فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده گفت: این مجمع در اردبیل در مدت  ۲۳ سال بیش از ۳۹۷ طرح مردمی و مشارکتی در قالب هزار و ۵۸۸ کلاس درس با همکاری خیران مدرسه ساز در استان احداث کرده است.

وی گفت: در حال حاضر ۷۳ طرح در قالب ۲۸۳ کلاس درس به همت خیران در استان در حال اجراست و ما موفق شدیم در قالب ۲۲ جشنواره‌ای که برگزار کردیم کمک‌های خیرین را جمع آوری و در مسیر توسعه فضا‌های آموزشی استفاده کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل وجود ۴۰ پروژه نیمه تمام  مدرسه سازی را یادآور شد و بیان کرد: با مساعدت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس تکمیل این واحد‌های آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

وی ضرورت احداث مدرسه را در مناطق پرجمعیت دانش آموزی نظیر شهر‌های اردبیل و پارس آباد یادآور شد و تصریح کرد: رویکرد مجمع خیرین کمک به احداث و تجهیز هنرستان هاست تا دانش آموزان بیشتر با مهارت‌های شغلی آشنا شده و بعد از فارغ التحصیلی بتوانند وارد بازار کار شوند.

در این مراسم با تجلیل از تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و دست اندرکاران بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از کتاب بوی گلبرگ‌های خیس، زندگینامه و کارنامه خیر مدرسه ساز اردبیلی جواد قرآن نویس رونمایی شد.

 

 

کدخبر: 739285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟