راه آهن مطالبه مهم مردم استان است

به گزارش رکنا از لرستان، فرهاد زیویار در خصوص وضعیت پروژه راه آهن خرم آباد، اظهار داشت: راه آهن یکی از پروژه های اساسی لرستان است که تکمیل آن در دستور کار استانداری قرار دارد .

وی افزود: راه آهن دورود_خرم آباد_بروجرد از جهاتی برای همه مردم لرستان مهم است و در صورت راه اندازی تمام استان از آن بهره برداری خواهند کرد، از این رو مطالبه مهم مردم استان است.

استاندار لرستان تصریح کرد: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است و معتقدیم اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد .

زیویار ادامه داد: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از استان، در سفر آتی رئیس جمهور محترم به لرستان به عنوان مطالبات اصلی، با هیئت دولت مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای تکمیل و پیشبرد بهتر امورات راه آهن خرم آباد ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در بحث تأمین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه نظرات خود را ارائه دهند.

استاندار لرستان بیان داشت: امیدواریم این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاههای اجرایی ذیربط هر چه سریعتر به نتیجه رسیده و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 739196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟