تمدید چهار گواهینامه مدیریتی در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا از شهرکرد، جهانبخش سلیمیان گفت: ممیزی مراقبتی در راستای تمدید گواهینامه های استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان) و ایزو ۱۰۰۰۴ (سنجش رضایتمندی مشتریان) ایزو ۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵ (سیستم مدیریت آموزشی) در شرکت گاز استان انجام شد.

وی با اشاره به ماموریت و چشم انداز این شرکت، که تامین رفاه، رضایت شهروندان و همچنین دست یابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است، گفت: ممیزی مراقبتی، فرآیندی جهت انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزامات قانونی استانداردها بوده و شرکت گاز در استقرار استانداردهای مختلف پیشتاز است.

سلیمیان از برنامه ریزی این شرکت برای ایجاد زیرساخت های لازم و دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و گفت : راه اندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان در راستای انجام این وظایف صورت گرفته است.

وی همچنین هدف از ورود به استانداردهای بین المللی و گواهینامه ایزو را شناخت نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان عنوان نمود و گفت : شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با گازرسانی به ۴۰ شهر و بیش از ۵۲۲ روستا و توزیع سالانه بیش از ۲۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی،صنعتی و عمومی، یک شرکت رو به رشد است که با استقرار تیم های مدیریتی توانست در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی بیشتر هموار سازد.

سلیمیان در پایان افزود : سیستم های ممیزی شده به ویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایتمندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برون سازمانی می باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باعث می شود، ضمن تقویت ارتباطات برون سازمانی رضایتمندی ذینفعان حاصل گردد.

لازم به ذکر است در پایان این ممیزی آقایان مهندس سلیمیان، مهندس مردانی ( رئیس واحد نصب و تجهیزات )و دکتر تاجی ( رئیس روابط عمومی ) تقدیر و کارت طلایی از سرممیز دوره دریافت نمودند.

مصیبی دهکردی-شهرکرد

کدخبر: 738537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟