تاکید استاندار به رفع نقطه حادثه خیز تنگ چنار یزد

به گزارش رکنا از یزد؛ «مهران فاطمی» در هفتمین جمعه کاری خود، روز گذشته جهت بررسی میزان پیشرفت طرح آسفالت و رفع مشکل نقطه حادثه خیز جاده ورودی تنگ چنار، عازم شهرستان مهریز شد.

وی در جریان این بازدید که همزمان با نخستین بارش پاییزی استان انجام شد، از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات آسفالت نقطه حادثه خیز محور یزد_خاتم در محدوده تنگ چنار قرار گرفت و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی عملیات، خواستار تسریع در روند تکمیل آسفالت این منطقه شد.

فاطمی در این بازدید با تاکید بر اینکه برای حل مسائل و مشکلات مردم نباید شبانه روز داشته باشیم، اظهار کرد: وضعیت فعلی به گونه‌ای است که باید از هر فرصتی حتی روزهای تعطیل برای حل مشکلات مردم استفاده کرد.

استاندار با بیان این که بنده و مدیران استانی برای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آن ها پای کار هستیم، خاطرنشان کرد: امید است عملیات آسفالت این نقطه حادثه خیز که تاکنون تصادفات زیادی در آن اتفاق افتاده، تکمیل و شاهد رضایت مردم در این خصوص باشیم.

هفته گذشته و به دنبال گزارش وقوع حادثه در جاده تنگ چنار، استاندار یزد بلافاصله به اتفاق مدیران دستگاه های مربوطه عازم محل تصادف شد و ضمن بررسی دلایل وقوع تصادف، برای ساماندهی و رفع مشکل این نقطه حادثه خیز ضرب الاجل تعیین کرد.

به گفته‌ مسئولین طرح، پروژه آسفالت با طول یک کیلومتر و عرض ۲۵ متر، تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و پس از اجرای آن و عملیات رفوژگذاری و روشنایی جاده اجرایی می‌شود و طرح به بهره برداری می‌رسد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 737320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟