تداوم بارش ها در یزد/ هامانه و گل افشان بیشترین بارش را داشتند

به گزارش رکنا از یزد, «سیدعباس میرحسینی» درباره وضعیت جوی روزهای آتی استان اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه به ویژه بعد از ظهر و شب همچنان به صورت پراکنده بارندگی پیش‌بینی می‌شود که با توجه به کاهش دما در مناطق ییلاقی و کوهستانی، بارش به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: صبح روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در هفته جاری نیز مه آلودگی به خصوص در جاده های مواصلاتی استان پیش‌بینی می‌شود.

میرحسینی در مورد میزان بارش‌های اولین بارندگی پاییزی استان نیز گفت: براساس گزارش‌های واصله طی دو روز گذشته بیشترین بارش‌ها مربوط به هامانه در شهرستان اشکذر با ۵۱ میلی‌متر و گل افشان در شهرستان مهریز با ۳۴ میلی‌متر بوده است.

وی در مورد بارندگی‌های مرکز استان نیز بیان کرد: بیشترین بارندگی شهرستان  یزد از ایستگاه فرودگاه یزد با ۲۷.۱ میلی‌متر و کمترین آن از محمدآباد و خویدک به ترتیب با ۹.۵ و ۸.۵ میلی‌متر گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی در پایان نیز خاطرنشان کرد: بیشنه دمای استان طی شبانه روز گذشته مربوط به هرابرجان با ۲۰ درجه و کمینه آن مربوط به ده‌بالا با دمای دو درجه سانتیگراد بوده است. دمای شهر یزد نیز بین ۱۱ و ۱۷ درجه سانتیگراد بوده است.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 737316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟